środa, 26 czerwca 2024

Babilon

         Ostatnio ciągnie mnie do Babilonu , bogów Anunnaki i boga Enki . Kupiłam sobie też ostatnio książkę Zaginiona księga Enki bardzo ciekawa – polecam jej zakup i przeczytanie ., Właściwie wszystko zaczęło się od Babilonu i Egiptu a religie monoteistyczne zerznęły chyba niemal wszystko z religii starożytnego Egiptu...

          A tu macie piosenkę w klimacie Babilonu , stara i nie z mojej epoki ,ale mi się zawsze bardzo podobała ,mimo że jest kłamliwa , bowiem żadnej niewoli babilońskiej nigdy nie było .



Historia Babilonu

2 komentarze:

  1. Ja zacząłem wczoraj czytać "Semiramidę" (Ewa Kassala).
    Piosenka jest skomponowana w stylu pop reggae i tu warto wspomnieć, że dla rastafarian, kojarzonych z muzyką reggae Babilon to symbol ucisku wolnych ludzi przez system, zło świata rządzonego przez żądzę pieniędzy i władzy, które zepsuło historyczny Babilon doprowadzając do tego upadku. Za dzisiejszych czasów takim Babilonem dla niektórych jest Watykan, kościół rzymski.
    Pozdrawiam :) Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawą książkę czytasz , też chętnie bym ją przeczytała . Babilon to się teraz kojarzy z USA , bo Amerykę oskarża się o wszelkie zło na świecie zwłaszcza wschód lubi tak obrażać Stany Zjednoczone. Pozdrawiam wakacyjnie ;-)

      Usuń