wtorek, 10 września 2019

Wspomnienie letniej pogody ;-)


            Wakacje się niestety skończyły i pora wracać do pisania… Dzisiaj będzie krótko i bardziej taka notka przywitalna, powoli trzeba się rozruszać po wakacjach  … więc …
            Lato tego roku było piękne jak na polskie warunki. Przez większość wakacji były upały, gorąc , słońce, więc nie mogłam narzekać na pogodę. Trochę lipiec był bardziej pochmurny, ale za to czerwiec i sierpień był naprawdę udany. Ostatnie lata raczej nie były ciepłe o ile pamiętam, często narzekałam na pogodę, ale w tym roku narzekać nie będę. 
          Liczę także, że wrzesień i październik mnie mile zaskoczą zwłaszcza, że mam wiele planów do zrealizowania a dobra pogoda mi to ułatwi. ;-)
           Wracam do blogowania a wy jak spędziliście wakacje, gdzie byliście? I czy jesteście zadowoleniu z urlopu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz