niedziela, 28 kwietnia 2019

Kurs Kosmetologii i Dietetyki



            W nowym roku niemal wszyscy podejmują jakieś nowe wyzwania, mają nowe plany i nowe postanowienia. Nie zawsze one są realizowane, ale to czas zawsze nadzieji na to, że możemy coś zacząć od początku. Mamy już koniec kwietnia, więc 4 miesiące nowego roku mamy już za sobą. Ja w tym roku wróciłam do pisania z nowymi pomysłami i nowymi planami, które chciałabym wcielić w życie.
            Poprzednie lata poświęciłam czas na dietetykę i będę nadal rozszerzać swoją wiedzę w tej dziedzinie tu się nic nie zmieni, ale chciałabym w tym nowym roku poświęcić czas na moje kolejne zainteresowanie, czyli kosmetologię. Z dietetyką wiąże pewne poważne plany na przyszłość jednak kosmetologia to będzie tylko taki dodatek. Ważny dodatek, bo każda kobieta musi się tą dzidzią wiedzy kiedyś zainteresować, ale nie wiąże z kosmetologią planów zawodowych …Piszę to po to, aby mnie nie oskarżano o branie kilku strok za ogon;-)))))
             W Internecie można znaleźć wiele kursów dokształcających i rozwijających zainteresowania.Trudno znaleźć kursy darmowe z certyfikatem, wszystko jest płatne czasami bardzo drogo płatne a nie wiadomo czy dają one ważne uprawnienia. Jednak zawsze jest to jakiś początek, możliwość zapoznania się z jaka\ąś dziedziną wiedzy, która nas zainteresowała.
          W Internecie znalazłam kursy dietetyki i kosmetologii za darmo z certyfikatem ( trochę się tego naszukałam) Może i one was zainteresują i dzięki niemu zrobicie mały krok do realizacji planów. Nie są one obszerne, ale zawsze to coś. ( Link na końcu notki) 
         
           Takim naprawdę wartościowym kursem, który bym poleciła to kurs ESKK Wizaż i pielęgnacja urody, co prawda po nim nie zostaniecie zawodowymi kosmetyczkami ani wizażystkami, ale zdobędziecie wartościową wiedzę, którą będziecie mogli wykorzystać w swoim życiu. To mocny i obszerny kurs.
          Ogólnie polecam kursy w ESKK, ponieważ w  zaciszu domowym można rozwijać swoje zainteresowania a nie tracić czasu i pieniędzy na dojazdy. Wiadomo, że często stacjonarne kursy to jedne wielkie oszustwo. W ESKK tego unikniecie. 
              Nasz system edukacji zawsze był monolityczny a kursy ESKK ratują nam naprawdę przysłowiowy tyłek i możemy dzięki tym kursom naprawdę rozwinąć własne zainteresowania i uzdolnienia. Firma istnieje od lat 90 tych i popyt na te kursy nie maleją, Firma od lat działa na rynku krajów Europy środkowo wschodniej w tym Rosji, które tak samo jak my borykają się z monolitycznym kształceniem ludzi, więc można ESKK zaufać.

             Sama tam robiłam  kilka kursów i mam plany na kolejne ….Dlatego polecam,; -) Życzę miłej nauki. 

LINKI DO KURSÓW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz