czwartek, 24 stycznia 2019

Nowy blog; Moja biblioteczka


           Od jakiegoś czasu jeszcze przed przerwą blogową miałam zamiar założyć bloga poświęconego literaturze i książkom. Lubię literaturę i lubię czytać książki, dlatego brakowało mi w mojej działalności blogowej miejsca poświeconego jednej z mojej pasji a jest ich trochę … 
         Pisanie o literaturze na tym blogu i dodanie etykiety to trochę dla mnie za mało. Wiem, że mam dużo blogów i niektórzy się w nich gubią, ale tak jakoś lubię mieć pewne kwestie poukładane a nie mieć takiego misz masz, czyli wszystkiego w jednym miejscu;-)
       Po przerwie w pisaniu postanowiłam się zmobilizować i wreszcie zrealizować to postanowienie i założyłam osobnego bloga o literaturze, książkach i moich propozycjach czytelniczych.
           Zapraszam Was na blog Moja biblioteczka mam nadzieje, że znajdziecie tam coś dla siebie.



2 komentarze:

  1. Ostatni raz zajrzałem tu w lecie i nie wierzyłem, że wznowisz blogowanie, atu nagle taka niespodzianka :)
    Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miła niespodzianka co nie ? Moja przerwa trwała dłużej niż przewidywałam . Śmierć Babci jednak mocno nadwyrężyła moje siły . Myślałam ,że wróce wcześniej ,ale ..chyba ważne ,że już jestem i założyłam nowego bloga …
      Pozdrawiam ,

      Usuń