czwartek, 18 września 2014

Zapytałam kiedyś wróżkę ...


Zapytałem kiedyś wróżkę, czy mi nie zabraknie sił,
 'Nie zabraknie, tylko dotknij ręką nieba'.
 Rozrzuciła karty wkoło, ja wybrałem jedną z nich,
 Skąd wiedziałem, że tej jednej tylko trzeba?...

Prowadzi mnie od lat niewidzialna siła,
 Która nadaje sens i każe trwać.
 Niewiele mam, tak mało, a przecież tyle,
 Dlatego wiem, co chciał powiedzieć wiatr.

 Policzyłem kiedyś wszystko, co mi dało dobry znak,
 Pod stopami jeszcze mocniej czułem ziemię.
 Wyciągnąłem w górę ręce, padał boski, dobry deszcz,
 Już wiedziałem, nigdy, nigdy się nie zmienię.



2 komentarze:

  1. Ach, ta nieśmiertelna Kora.

    Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka kojarzyła mi się zawsze z wolnością ,motocyklami i,Harlejowcami . Wiesz tak jechać na takim motorze przez Stany a wiatr rozwiewa Ci włosy . Czysta ekstaza . Nie ma nic piękniejszego . ;-)
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń