sobota, 8 marca 2014

Powrót do Meksyku ;-)


Wpis do pamiętnika …;-)

           Niedawno zrobiłam wiosenne porządki  w moich photo linkach. Jest ich sporo, więc trzeba było je dokładnie przejrzeć, aby sprawdzić czy wszystkie linki działają i usunąć te, które nie działają.

            Klikałam , klikałam  i nagle miłe zaskoczenie wróciła moja meksykańska restauracja, co prawda nie w Galerii Krakowskiej, ale blisko rynku na ul Poselskiej. Tak  za nią tęskniłam, w końcu poświęciłam jej kilka  notek  ….;-)W najbliższym czasie postaram się  ją sprawdzić i zdam relację …

            Meksyk, Meksyk, Meksyk dla tych, którzy interesują się Meksykiem, kuchnią meksykańską , ale przede wszystkim językiem hiszpańskim odsyłam  do świetnej strony poświęconej nauce języka hiszpańskiego. Na trzech stronach, które możecie ściągnąć sobie w  doc. jest zawarty cały materiał podstawowy-  no może nie cały, ale na sam początek wystarczy ….Przyda Wam się podczas podróży do krajów hiszpańskojęzycznych …;-)

Linki 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz