sobota, 16 listopada 2013

Avanti ...


Wszystko się w życiu zmienia, ale nie zawsze zmienia się na lepsze …
(Cytat mojego autorstwa ;-))

             Czy ktoś z Was kupuję miesięcznik o modzie Avanti? Ja od jakiegoś czasu kupuję tą gazetę i do listopadowego numeru Avanti byłam zadowolona. 
            W Avanti pokazują rzeczy, które w  rzeczywistości można kupić w sklepach. Stylizacje modelek pokazywały jak naprawdę dane rzeczy wyglądają były one fajne, ciekawe, z polotem, ale przede wszystkim praktyczne. Modelki wyglądały naturalnie bez sztucznych, póz co bardzo mi się podobało. Był to prawdziwy przewodnik po najnowszych kolekcjach i trendach.

            Niektóre z proponowanych  stylizacji można było podpatrzeć i zabawić się w projektantkę mody …; -) Co nie raz robiłam i sprawiało mi to dużo frajdy.

           Jednak w ostatnim numerze zmienili styl magazynu w moim odczuciu na gorszy.  Gazeta powoli zamienia się w typową prasówkę dla kobiet, których jest wiele na rynku typu Glamour, Claudia i inne kolorówki. Nie znoszę takich gazet, dlatego ich nie kupuję .

            W listopadowym Avanti rozbudowano dział uroda z poradami kosmetycznymi, które można znaleźć w każdej podrzędnej prasie kobiecej lub ewentualnie gazetkach za darmo. Ten ów dział zajmuję polowe magazynu.

            Sesje mody, które do tej pory były ciekawe, z polotem zamieniły się w styl nazwany przez redakcję stylem fashion. Teraz na fotografiach modelki ustawiane są w dziwnych pozach przypomina mi to Glamor czy Elle. Sesje mody są nieciekawe, sztuczne, nudne a przede wszystkim niepraktyczne.

J               Jeżeli dalej tym stylem pójdzie redakcja Avanti może niedługo przeczytamy o kłopotach sercowych kobiet i jak je rozwiązać, a wtedy będę musiała rozglądnąć się za innym przewodnikiem prezentującym modę. Macie jakieś propozycję?  



2 komentarze:

  1. Moje corki czytają czasami. Tytul mi się podoba. Jakby sam Garibaldi nawolywal do walki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często kupuję Avanti.Po lubiłam tą gazetę i nadal zamierzam ją kupować chyba, że totalnie zejdzie na psy i będę musiała poszukać czegoś innego. Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń