niedziela, 6 października 2013

Wnętrza -Kominki

           Już Jesień, za oknem szaro, zimno i czasami pada deszcz a wkrótce zawita do nas zima, puszysty śnieg, Boże Narodzenie, choinki. Jezu Chryste gdzie ja doleciałam już do grudnia. Nie chciałam dzisiaj pisać smętnego posta o nadchodzącym ponuractwie. 
            Właściwie to chciałam napisać, że jesień jest dobrym momentem na remonty i że mimo nadchodzącego zimna można zrobić coś fajnego tzn. zrobić sobie w domu kominek.
            Zawsze mi się podobały kominki nie tylko ze względów estetycznych czy też z powodu tego, że miło jest usiąść wieczorem przy herbacie a gdzieś obok nas pali się ogień i jest nastrojowo. 
            Podobają mi się kominki z czystego praktycznego powodu otóż mogą uratować nam skórę, gdy jest awaria … A taka awaria w moim regionie była w 2010 roku gdzie dwa tygodnie nie było prądu i w tym ogrzewania. Masakra! W takich sytuacjach może nas uratować agregat (warto kupić najlepszy na rynku inwestycja się opłaca) oraz kominek. A wybór wyglądu kominków a także ich funkcji jest wiele, więc można wybierać ...Ja wybrałam te, które najbardziej mi się podobały. 

4 komentarze:

  1. jakie ładne...ten pierwszy i ostatni mi się podoba...:)
    taki ciepły pokój przy kominku się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ,ale warto zwrócić uwagę na sam kominek a nie wystrój wnętrza z kominkiem . ...

      Usuń
  2. Kominek powinien idealnie współgrać z aranżacją wnętrza a te przedstawione na zdjęciach doskonale się prezentują. Już od dawna planowałam, że jak się przeprowadzę to w domowym salonie będę miała takie ciepły, pełen uroku kącik. Dlatego oglądam wkłady kominkowe firmy Ignif i przymierzam się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu. Musisz się zastanowić nad tym, jaki to ma być kominek. Czy to będzie kominek elektryczny, który ślicznie wygląda, nie brudzi i często będziesz nim paliła, pięknie będzie prezentował się w salonie, co wieczór? Czy zrobisz sobie kominek, w którym będziesz paliła drewnem? Drewnem pali się rzadziej, trzeba po tym sprzątać, ale kiedy jest awaria nie ma ogrzewania może uratować przysłowiowy tyłek człowiekowi, czego nie zrobi kominek elektryczny. Wybór należy do ciebie. Rozważ za i przeciw i podejmij decyzje abyś nie żałowała; -) Powodzenia.

      Usuń