sobota, 30 kwietnia 2022

Dieta 15 kg mniej w 3 miesiące -JADŁOSPIS!

 


        Powoli wielkimi krokami zbliża się do nas lato. Niektórzy pewnie patrzą z obawą na siebie czy zmieszczą się w swoje letnie ubrania; -) Cóż się dziwić pandemia a teraz wojna na Ukrainie nie sprzyjała zdrowemu stylowi życia; mało ruchu, stres, podjadanie doprowadziło wielu z nas do przybrania na wadze a teraz szuka się diety cud, która szybko pomoże nam wrócić do dawnej wagi.       

        Na Internecie jest wiele jadłospisów i ciekawie zapowiadających się diet, co zauważyłam to dominują w nich omlety i smoothie / koktajle. Osobiście uwielbiam koktajle a do omletów nic nie mam; -), ale powiedźmy sobie szczerze mało, kto jest wstanie robić codziennie zdrowe, spoothie, dlatego czasami te diety, choć zachęcające są niewykonalne na dłuższą metę.

        Ja znalazłam kiedyś dietę dziewczyny, która schudła 15 kg w 3 miesiące, nie była ona wyszukana, ale sama sobie ją wymyśliła i zastosowała. Z tego, co pamiętam inne diety, które stosowała nie dawały jej efektu, Niestety blog tej dziewczyny już nie istnieję a szkoda, ale ja na szczęście skopiowałam sobie jej jadłospis i porady, które napisała.

         Dieta nie jest wegetariańska, ale zawsze można ją zmodyfikować pod siebie. Jeśli szukacie diety skutecznej, realnej do zrobienia bez efektu jojo to warto spróbować  zastosować poniższy jadłospis.

Życzę powodzenia! 

 

Dieta 15 kg mniej  w ciągu 3 miesięcy 

 

Śniadanie :

- jogurt naturalny z trzema łyżkami otrębów

- jabłko

- herbata bez cukru

 

II śniadanie :

- brzoskwinia

- herbata bez cukru

 

Obiad :

- gotowana pierś z kurczaka

- kalafior lub brokuł

- surówka warzywna

- herbata bez cukru

 

Podwieczorek :

- serek wiejski lekki

 

Kolacja :

- jajko gotowane bez soli, z pieprzem i papryką dla smaku

- pomidor

- ogórek kiszony

- kilka plasterków wędliny.

  Między posiłkami piłam dużo wody, i jak już mogłyście się zorientować - herbaty. Wspomagałam się herbatką "Slim figura - spalanie. Ćwiczyłam tylko 15 minut dziennie. Przysiady, brzuszki, kilka ćwiczeń na zgrabne uda po 30 powtórzeń.

 

13 komentarzy:

  1. Dietka w sumie drastycznie w zapisie wyglada:) Ja tak wlasnie jem :) Najlepsze efekty osiagalam przy diecie nie laczenia miesa z ziemniakami, ryzem, kaszami czy makaronem i ograniczeniem glutenu. Najlepiej sie tez wtedy czuje. Z miesa nie zrezygnuje ( ograniczam , ale nie zrezygnuje) bo lubie i wspolgra ono z dieta zwiazana z moja grupa krwi. A slyszalas o diecie Kwasniewskiego zwiazanej z jedzeniem tlustych potraw ( bailko) ? Kumpela chora na stwardnie rozsiane dzieki tej diecie opoznia ( bo wyeliminowac sie tego nie da) skutki owej choroby, notabene prz< pomoca diety i kolezanek udalo sie jej byc czynna zawodowo w sumie do teraz, czyli emerytury.... no i schudla bardzo ladnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi ci o dietę dr Haya? Ją stosujesz ? Bo to jest dieta niełączenia o niej pisała także Lumira w holistycznym uzdrawianiu wzroku. Ja ostatnio słyszałam o braciach Rodzeń o ile post IF jak najbardziej stosuję to nie mam przekonania do diety ketogenicznej, choć teraz synówa dr Dąbrowskiej po poście zaleca keto, jako nowe wychodzenie. A słyszałaś o diecie życia Mai Błaszczyn? Była modna w latach 90 tych. O diecie Kwaśniewskiego słyszałam chyba mi nawet pisałaś o tej twojej koleżance ze stwardnieniem rozsianym przy naszej rozmowie bodajże o terapii Gersona.

      Usuń
    2. Faktycznie, chyba Ci kiedys o tlustej diecie juz pisalam. Na sobie stosuje diete nielaczenia i samopoczucie mam lepsze. Czy jem wlasciwie? Trudno odgadnac, jednak miare oceny tej diety jest wlasnie moje samopoczucie. Natomiast diety zgodnej z grupa krwi nigdy wlasciwie nie przerobilam ( nie przeczytalam) , ale wiem, ze przy mojej grupie krwi mieso jest wskazane. O Dabrowskiej slyszalam , mam ksiazeczke- niestety wysiadam po pierwszym tygodniu, nie idzie mi... nie moge. Ona jest dobra dla ludzi lubiacych warzywa, nie za specjalnie przepadajacych za miesiwem- np.: moja siostra jest dobra kandydatka na oczyszczanie wg Dabrowskiej.
      A diete tlusta... chyba dalabym rade, ale znowu czasami do warzyw jednak mnie ciagnie ( wieloletnie przyzwyczajenia). Pamietam owa kolezanke jak na sniadanie wypijala kubek tlustej smietany. My jogurciki wszelkiej masci wnosilysmy do roboty, owoc jakowys, a ona zakupiony wlasnie z pobliskiej Zabki "kubek" wypasionej- tlustej smietany. Kiedy schudla jakies 20 kg, wtedy dziewczyny zaczely sie dopytywac co zrobila, ze tak fajnie i w ogole... a wypytywana, ze dieta tlusta- Kwasniewskiego, jest tego sprawca. Do tej pory na niej siedzi i faktycznie minelo ponad 20 lat, widac, ze czasami myslowo nie za sprawnie kojarzy, ale jeszcze nie az tak, aby dyskwalifikowalo ja to w pracy. Na dodatek jest ulubienica dyrektorki, wiec na wiele przymyka sie, w jej przypadku, oczy:)

      Usuń
    3. Każdy musi wybrać dietę pod siebie. Ja z diet stosowałam dietę dąbrowskiej o ile pierwszy etap jest ok. to drugi etap mam, co do niego wątpliwości. Pani doktor kiepsko opisuje swoją metodę w wywiadach mówi jedno, w książce drugie, gdyby nie Internet, to można byłoby kardynalne błędy ze szkodą dla siebie sobie zrobić, ale ja łubie warzywa, więc pewnie do niej będę wracała; -) Teraz jestem na IF i chcę spróbować witarianizmu.
      Ja jeszcze polecam książkę Francuzki nie tyją Mireille Guilliano świetna książka także dla osób z chorobami metabolicznymi.

      Usuń
    4. A możesz mi podać kilka linków na temat tej diety niełączenia ? Jest ich wiele na Internecie a nie wiem o którą konkretnie c chodzi ? A czy na tej diecie niełączenia można być zawsze , przez całe życie ?

      Usuń
  2. Nie wiem juz... bo nie mam potwierdzenia, czy tez informacji, ze komentarz czeka na moderacje... nie wiem czy wszedl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogspot niekiedy wariuję . Dobrym jadłospisem i realnym do zrobienia jest Jadłospis Katarzyny Dowbór. http://www.twojadieta.pl/katalog-diet/Diety-polskich-gwiazd/1/411/Dieta-Katarzyny-Dowbor/

      Usuń
  3. Don Corrado Prizzi szef mafii nowojorskiej stosował następującą dietę:
    rano - kieliszek oliwy, wieczorem - kieliszek oliwy, a w ciągu dnia zjadał obfity i urozmaicony posiłek z kilku dań. Był bardzo szczupłym człowiekiem żywiąc się tak od zawsze. Niestety Don Corrado był postacią fikcyjną literacko/filmowo, więc skuteczność tej diety też mogła nie być prawdziwa.
    Pozdrawiam :) Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię oliwę z oliwek bardziej niż zwykłe oleje, bo jest bardziej zdrowa. Co do szefów mafii mają oni zapewne swoje sprawdzone sposoby na zdrowie i witalność w takim środowisku zdoriwie i moc fizyczna jest najważniejsza, więc pewnie musza o nią dbać. A co do fikcji włoska kuchnia jest najzdrowsza na świecie ,ale ojciec chrzestny Vito Corleone postać fikcyjna nie miał dobrego zdrowia i był otyły co nie zmienia faktu ,że miał charyzmę jak przystało na szefa mafii . ;-))

      Usuń
    2. Don Vito był starszej daty, jako prawdziwy Sycylijczyk musiał być "człowiekiem z brzuchem", aby mieć szacunek u ludzi...
      Don Corrado to już nowsze pokolenie, nowocześniejsze, gdzie normy tuszy dyktowała Twiggy.
      K.

      Usuń
    3. Bardzo ciekawe nie sadziłam ,że w Mafii włoskiej w dawnych czasach szacunek zdobywano przez posiadanie wielkiego brzucha ;-))) Szacunek przez otyłość dobre ;-)))

      Usuń
    4. Brzuch świadczył o zamożności i wysokiej pozycji, zwykły sycylijski wieśniak był szczupły. A kto był zamożny na Sycylii? Tylko "przyjaciel przyjaciół", jak to nazywano, czyli mafioso lub ktoś z mafią powiązany.
      K.

      Usuń
    5. No dobra ale skąd masz takie informacje ? Wyczytałeś to z książki Ojciec Chrzestny ?

      Usuń