niedziela, 21 lutego 2021

Jeśli potrzebujesz pomocy!

Mnie tak naprawdę PiS nie dotyka, bo ja jestem zamożny. Moje młodsze dziecko chodzi do prywatnej szkoły, żeby się nie uczyć bez przerwy o Janie Pawle II i o tym, że trzeba gonić geja. Moja żona, albo córka, gdyby były w niechcianej ciąży to następnego dnia będziemy w hotelu w Amsterdamie i jeszcze zrobimy sobie z tego fajną wycieczkę po Europie. Zygmunt Miłoszewski

        Zakaz aborcji w Polsce stał się faktem po opublikowaniu wyroku tego pseudo Trybunału Konstytucyjnego. Strajki kobiet się rozpoczęły i będą trwać długo, choć pewnie z przerwami. Nie wiadomo, kiedy przywrócimy stan normalności może za wiele lat. Walczyć oczywiście trzeba wszelkimi siłami, metodami, bo celem jest odczłowieczanie kobiet a obecna władza zapewne pójdzie dalej w przepisach ograniczających prawa kobiet nie tylko w kwestii aborcji.  

        Jednak najważniejsze jest umieć sobie poradzić w tych nowych trudnych warunkach.  Co prawda kobiet zamożnych jak powiedział pan Zygmunt obecne przepisy nie dotykają jednak dla zwykłych i biednych kobiet też aborcja jest w zasięgu ich możliwości, choć nie będzie ona przyjemną wycieczka do Amsterdamu czy innego europejskiego miasta, …Ale do rzeczy?

         Jeśli potrzebujesz pomocy i nie wiesz, co robić, gdy jesteś w niechcianej ciąży możesz zadzwonić do organizacji Aborcja bez granic, w której udzielą ci informacji a także środków finansowych na aborcje, jeśli nie masz na nią funduszy. Organizacja jest godna zaufania, więc nie musicie się niczego obawiać.   Nie jesteście same!

 

Link do Aborcja bez granic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz