wtorek, 30 czerwca 2020

Wakacje z delfinami ;-)

Wiesz, co zrobić żeby spotkać syrenę? Musisz zejść na samo dno morza, gdzie woda juz nie jest niebieska, gdzie niebo jest juz tylko wspomnieniem i unosisz sie tak w ciszy. Zostajesz tam. Chcesz umrzeć dla nich. Tylko wtedy sie pojawia. Wyjdą, pozdrowią cie i ocenia twoja miłość do nich. Jeżeli jest szczera, prawdziwa, to zostaną z Toba, zabiorą ciebie na zawsze."
Wielki Błękit 



                Aby w swoim życiu spełnić swoje marzenia potrzebne  jest  poświęcenie, poświęcenie czasu, energii, wysiłku. Aby osiągnąć to, czego się  pragnie  trzeba  za to  zapłacić czasami dużą cenę nawet oddać ofiarę ze swojego życia, jeśli według nas cel jest tego warty. Nic nie ma za darmo, wszystko wymaga pracy. Jednak nie wszystkie cele wymagają wielkiej ofiary są też takie, które zdobywanie ich bywa przyjemnością.

             Syreny to mityczne stworzenia, które według mitologii podlegały bogu mórz i oceanów Posejdonowi . Czy chcielibyście spotkać syrenę? Pewnie tak, kto by nie chciał, ale chyba mało, kto zdecydowałby się na poświęcenie wslasnego życia, aby je zobaczyć, … Ale zadam inne pytanie czy chcielibyście popływać z delfinami ?  Bo ja tak te figlarne miłe zwierzaczki są cudowne i byłoby wspaniale gdyby można byłoby sobie z nimi popływać, pobawić się, ale co zrobić, aby popływać z delfinami ?
              Trzeba byłoby się udać do delfinarium. W Polsce chyba nie  ma takich miejsc  przynajmniej w moim Krakowie o takim nie słyszałam, ale warto poszukać delfinariów poza Polską chyba ceny nie są takie  wygórowane , więc realizacja  takich wakacji nie jest niemożliwa dla przeciętnego człowieka . A skoro nie jest to trudne i nie wymaga to wielkiego poświęcenia pozostaje nam tylko zabrać się  do pracy i zarobić na wyjazd do takiego miejsca…
            A w tych filmikach  możecie zobaczyć jak takie pływanie wygląda w rzeczywistości. Mi się podoba a Wam?



2 komentarze:

  1. Witam wszystkich, Nazywam się Felicia Aisha Sadat i jestem tutaj, aby świadczyć o dobrych uczynkach BABA NOSA UGO w świątyni Karnataka, ponieważ moje szczęście zostało przywrócone, jestem mężatką od około 11 lat, doszło do tego, że mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie, a potem zostawił mnie i nasze 2 dzieci dla innej kobiety na ponad 6 miesięcy, nigdy nie wiedziałem, że ma romans z inną kobietą, ta kobieta chce odebrać moje szczęście i wszystko, na co pracowałem, czułem się jak kończąc to wszystko. Szukając rozwiązania, natknąłem się na kilka świadectw dotyczących Spellcaster w Internecie.
    Niektórzy zeznawali, że sprowadził z powrotem ich byłego kochanka, niektórzy zeznali, że rozwiązuje on wszelkiego rodzaju problemy duchowe, leki ziołowe na choroby takie jak fybroid, astma, choroby przenoszone drogą płciową, choroby nerek, cukrzyca, zaburzenia erekcji, wygrana na loterii. Nigdy nie wierzyłem w czarownika, ale nie miałem wyboru, ponieważ wszędzie szukałem rozwiązania, więc otrzymałem e-mail od BABA NOSA UGO z Testimonies online i postanowiłem spróbować.
    Skontaktowałem się z nim przez e-mail i wyjaśniłem mu swój problem, powiedział mi, co muszę zrobić, a ja zrobiłem tak, jak polecił, przygotowałem coś dla mnie, zrobił większość rzeczy sam, właściwie wątpiłem, kiedy powiedział mnie, że powinnam się spodziewać dobrych wiadomości, minęło niespełna 7 dni, kiedy mój mąż zadzwonił do mnie po tak długim czasie. Wrócił przepraszając i prosząc o wybaczenie, wszystko było jak sen, wybaczyłem mu i teraz jesteśmy szczęśliwsi niż kiedykolwiek wcześniej.
    Chcę bardzo podziękować BABA NOSA UGO za jego życzliwą pomoc, nigdy nie spodziewałem się tak wspaniałej pracy duchowej i nie przestanę dzielić się jego świadectwami. Jeśli masz jakiś problem duchowy i szukasz prawdziwego i autentycznego Czarodzieja, skontaktuj się z BABA NOSA UGO, a będziesz zadowolony, że to zrobiłeś.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com / nosaugotemple@net-c.com

    WhatsApp: +33753216802

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuję się ezoteryką , więc dziękuję za informację . Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń