wtorek, 20 maja 2014

Zimny maj....



             Jaki brzydki maj jest w tym roku, pogoda jest okropna jest zimno, pada deszcz trzeba  jeszcze grzać w centralnym, chociaż wiem ,że niektórzy już nie grzeją.  Masakra. Nie można usiąść na werandzie czy w ogrodzie i naładować się wiosennym słońcem. Nie podoba mi się to ;-(

            Ja chcę słońca, ciepła tęsknie za latem  ,morzem, plażą i upałami do 40 stopni i nic mnie nie obchodzą narzekania innych na upały. W taką pogodę człowiekowi nic się nie chcę.   Jest mokro, zimno i ponuro .Okropność !

           Czy ja pisałam, że ja lubię  przesiadywać w kawiarniach? Pewnie nie, więc piszę, że uwielbiam  kawiarnie , kawiarnianiane  rozmowy , szum, który się wokół dzieję. I uwielbiam kawę dobrze zaparzoną z puchową śmietanką  
           Hm… Chyba tylko to jest wstanie poprawić mi nastrój kawa w kafejce gdzieś na krakowskim rynku lub bocznej uliczce w kawiarnianym ogródku. 

          Chyba czas poszwendać się po mieście zwłaszcza ,że przestało padać ….;-)

4 komentarze:

  1. i to są nasze klimaty Ivano...pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Krakowianko ....Pozdrawiam majowo ;-)

      Usuń
  2. Już niedługo nadejdzie długo wyczekiwane lato! A przynajmniej mam taką nadzieję :-) Ostatni weekend był taki cudownie ciepły i wakacyjny, oby teraz jak najczęściej była taka pogoda!

    Pozdrawiam ciepło i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rzeczywiście było pięknie ,upalnie . Były krótkie spodenki ,bluzeczki na szeleczkach ,upał do 30 stopni . Ech jak mnie ta pogoda rozmarzyła ....
      Chciałabym aby lato było ciepłe i upalne a nie zmienne raz upały a potem 11 stopni .
      Pozdrawiam również bardzo ciepło ;-)

      Usuń