sobota, 7 września 2013

Test wyboru ...


Prawdziwym testem dla każdego wyboru jest musieć podjąć tą samą decyzję ponownie, znając jej konsekwencje. Wydaje mi się, że podjęłam właściwy wybór, ponieważ jestem tutaj i znowu pomagam. 
Wyrocznia Matrix rewolucje


       Myślę, że podjęłam słuszną decyzję, bo nadal tu jestem i wciąż pisze ….


 C'e solo una cura
 io so che lo sai
 č una stanza vuota
 io mi fiderei

 Bravo, puoi capire
 cose che non vuoi
 sei il tuo guaritore
 sei nel tuo mondo...





8 komentarzy:

  1. Witaj po wakacjach!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Mam nadzieję, że miło spędziłaś wakacje . Pozdrawiam . ;-)

      Usuń
    2. To się nazywa spóźniony refleks!!! Ha, ha
      Odpisuję spóźniona...
      jak spędziłam? Już nie pamiętam, ha, ha a następny wyjazd przede mną
      No i troszkę pożartowałam sobie..choć z wyjazdem to na poważnie
      Pozdrawiam Cię też bardzo poważnie:)
      Pat

      Usuń
    3. W takim razie pozostaję mi życzyć Ci udanego wyjazdu ,podróży w nieznane. ;-) Pozdrawiam wieczorową porą .

      Usuń
    4. Dziękuję i pozdrawiam ranną porą:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;-) Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie .

      Usuń