sobota, 5 stycznia 2013

Smaki dziećiństwa ;-)


               Każda osoba ma jakieś miłe wspomnienia z dzieciństwa.  Mnie kojarzą się z babcią -jest moja najlepszą przyjaciółką, z którą o wszystkim mogę porozmawiać i ze wszystkiego się zwierzyć. 
               Babcia zawsze wspaniale gotowała i wiele smaków jej kuchni pozostało mi w pamięci.  Dziś zaprezentuję wam bardzo prosty przepis z mojego dziennika wrażeń gastronomicznych. -ukradziony mojej babci; -) na talarki a o to przepis:

Składniki :

Ziemniaki 
olej
sól
papryka słodka



Sposób przyrządzenia : 


Ziemniaki obieramy, kroimy w cieniutkie talarki i kładziemy na ręczniku papierowym, aby pozbawić ich nadmiaru wody. Na patelni rozgrzewamy olej, układamy plasterki ziemniaka jeden obok drugiego, smażymy na złoty kolor z obu stron. Po wyjęciu z patelni, układamy na papierowym ręczniku, aby pozbawić je nadmiaru tłuszczu Doprawiamy solą, pieprzem i innymi przyprawami, wg uznania i upodobań smakowych....


 Smacznego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz