niedziela, 21 października 2012

Zatrzymać lato ;-)

              Lato odeszło i nastała jesień. Aby zatrzymać ostatnie wspomnienia lata jakiś czas temu udałam się do najbliższej mi kwiaciarni. Wśród wielu zapachów kwiatów mój wzrok zauważył kilka cudownych maleńkich papryczek w doniczkach a jak wszyscy wiedzą  jestem uzależniona od papryki;-).

            Od razu kupiłam papryczki i nowe żółte  doniczki, aby mi szybko i ładnie rosły. Po powrocie do domu postawiłam je na parapecie i są  ozdobą  mojego pokoju - może, chociaż na chwile zatrzymam lato.
O to moje papryczki:



A oto jak uprawiać paprykę :
Miejsce dla papryki powinno być nasłonecznione i ciepłe, należy ją podlewać dwa razy w tygodniu a latem nawet codziennie jak są wyjątkowe gorące dni.  Powodzenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz