sobota, 26 maja 2012

Dla Mamy !

 
Za cały ten czas, kiedy byłaś przy mnie
Za całą prawdę, którą mi pokazałaś
Za całą radość, którą wniosłaś do mojego życia
Za całe zło, które przemieniłaś w dobro
Za każde marzenie, które dzięki Tobie stało się rzeczywistością
Za całą miłość, którą znalazłam w Tobie
Będę wdzięczna na zawsze
Byłaś tą, która zawsze mnie podtrzymywała
Nie pozwalałaś mi upaść…

Byłaś moją siłą, kiedy byłam słaba
Byłaś moim głosem, kiedy nie mogłam mówić
Byłaś moim wzrokiem, kiedy nie widziałam
Zobaczyłaś to, co we mnie najlepsze
Podniosłaś mnie, kiedy nie mogłam dosięgnąć
Dałaś mi wiarę, bo sama wierzyłaś
Jestem wszystkim tym, czym Jestem, 

Bo mnie pokochałaś

Zawsze byłaś przy mnie
Delikatny wiatr, który mnie podtrzymywał
Światło w ciemności rozświetlające twoją miłość w moim życiu
Byłaś moją inspiracją
Pośród kłamstw Ty byłaś prawdą
Mój świat jest lepszym miejscem dzięki tobie…



 


Dziękuję ,że jesteś !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz