piątek, 2 marca 2012

Dziennikarstwo...

               
          Zapisałam się na Kurs Dziennikarstwa w ESKK przede mną leży właśnie pierwszy pakiet. W końcu trzeba zacząć coś robić, aby zrealizować moje plany…
         Polecam Wam kursy w tej szkole można wiele rzeczy się nauczyć. Są kursy artystyczne takie jak : Fotografia ,Projektowanie Ubioru ,Architektura Wnętrz, Akademia Rysunku, która przygotowuję do egzaminów wstępnych na ASP. Kursy muzyczne-nauka gry na instrumentach...
           Kursy przyrodnicze takie jak :Florystyka, Projektowanie Ogrodów . Kursy językowe, ekonomiczne np. Kurs zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej a nawet parapsychologiczne z tarotem, i jogą na czele. Każdy, więc może wybrać coś dla siebie…
           Ceny są przystępne a szkoła ma długą tradycję swojej działalności, więc nie musicie się obawiać.
           Ja ze  swojej strony mogę napisać, że nie jest to pierwszy kurs, w którym uczestniczę, co jakiś czas mam przyjemność uczyć się na kursach oferowanych przez ESKK i jestem zadowolona i gorąco Was na te kursy namawiam.
           Kiedyś uczyłam się w ESKK gry na pewnym instrumencie…Szkoda, że nie mają kursu gry na Harmonijce,bo chciałabym nauczyć na niej grać a gdyby taki kurs był dostępny pierwsza bym się zapisała :-). No, ale cóż nie wszystko ma się podane na tacy. Będę musiała zająć się tym trochę później … 
         Teraz zajmę się moim dziennikarstwem a wy wybierzcie coś dla siebie. Powodzenia !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz