piątek, 10 lutego 2012

Meksykanki ;-)

             Meksyk zawładnął moją duszą i sercem a nawet ciałem. Jak zasypiam myślę o Meksyku Gdy śpię śnię o Meksyku a ostatnio razem z moją mamą  jemy  w domu tylko potrawy meksykańskie Enchilladas, Burrito itp... Doszło nawet do tego, że pije tylko kawę po meksykańsku …
             Z tego powodu powinnam chyba zacząć uczyć się hiszpańskiego.  Powinnam, ale tego nie zrobię -mam inne plany, ale to na razie tajemnica…
             Jeśli chcecie poczuć się jak w Meksyku, jak ja… to podaję wam przepis na pyszną meksykańską kawę i życzę smacznego. ;-)


SKŁADNIKI :

Kawa rozpuszczalna -5 łyżek stołowych                                                   
Kakao w proszku -10 łyżek stołowych
Mleko- 1l
Cynamon -1 łyżka do herbaty
Ekstrakt z wanilii – 1 łyżeczka do herbaty
Woda – 2 l
Bita śmietana – 1 opakowanie
Cynamon Laska – 1 sztuka

PRZYGOTOWANIE:

 1. Mleko wlewamy do garnka, dodajemy cynamon oraz ekstrakt z wanilii, po czym zagotowujemy na średnim ogniu.
2. Wsypujemy kakao i całość mieszamy.
3. Kawę rozpuszczalną zalewamy wrzącą wodą, po czym przelewamy do mieszanki mlecznej i dokładnie mieszamy.
4. Kawę podajemy z bitą śmietaną i ozdabiamy laską cynamonu.


 



2 komentarze:

  1. Witaj, dzięki za maila :)
    Ja też się napracowałem nad Bloggerowym blogiem, ale dla mnie osobiście prywatność rzecz najważniejsza :)

    Ja bym bardzo chciał do Meksyku... Oj, bardzo! :)
    Może kiedyś. A meksykańską kuchnię uwielbiam, obok włoskiej i polskiej to moja ulubiona :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio pokochałam kuchnie meksykańską oj bardzo całą rodzinę zamęczam i jeśli mogę zaciągam ją do restauracji meksykańskiej nawet na siłę...;-)

    Co do nowej polityki Google to też jestem bardzo niezadowolona z nowej polityki prywatności, ale na razie nigdzie się stąd nie ruszam. Poczekam i popatrzę a potem, kto wie...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń