środa, 18 stycznia 2012

Plany...


            Dziś napiszę Wam o moich planach na przyszłość jak każdy wie pisanie to jedna z moich pasji ( a mam ich wiele). Kiedyś nawet chciałam iść na Filologię Polską, ale wybrałam Politologię i tej decyzji z perspektywy czasu nie żałuję.Politologia to kierunek bardziej, że tak się wyrażę międzynarodowy a Filologia Polska raczej nie a mnie ciągnie w świat... 
           Niemniej jednak pisanie nadal jest moją pasją, ale tym razem idę w kierunku dziennikarstwa łącząc ją z moją Politologią, kto wie może będzie to mój drugi kierunek studiów - taki mam plan.   
           Plany mają to do siebie, że trzeba je czasami zmieniać, dlatego też mój plan B to Antropologia Kultury z tego powodu tak często piszę o Wicca … W końcu zawsze trzeba się zabezpieczać prawda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz