środa, 12 października 2011

Buritto wegetariańskie


           Czytając moje notki poświęcone potrawom z różnych rejonów świata czytelnik może odnieść mylne wrażenie, że ja często gotuję i lubię gotować. Nie jest to do końca prawdą, nie często gotuję i nie jestem wielką miłośniczką sztuki kulinarnej. 
           Gotuję rzadko nie zmienia to jednak faktu, ze nie jestem obojętna na smaki i zapachy potraw, dlatego prowadzę swój własny dziennik wrażeń gastronomicznych, z którym czasami mam przyjemność się z wami podzielić.  Każda osoba, która chce mieć przyjemność w jedzeniu powinna taki dziennik założyć i opisywać  w nim swoje wrażenia kulinarne.
           Dziś polecam Wam ulubioną potrawę mojej mamy Burrito wegetariańskie.Najlepiej skosztować tą pyszną potrawę w restauracji Taco Mexicano la Cantina ( Galeria Krakowska). 
          Jednak dla tych, którzy lubią gotować podaję przepis na Burrito  wegetariańskie z pszenną tortillą ,kukurydzą, fasolą i grillowaną papryką i życzę Wam smacznego!

BURRITO WEGETARIAŃSKIE                                                   

BAZA: tortilla pszenna
SKŁADNIKI NA FARSZ:
2 pomidory ( obrane i pokrojone w kostkę )
1 średnia cebula ( posiekana )
1 mała czerwona papryka ( pokrojona w kostkę )
czerwona fasola ( 200g )
4 papryczki jalapeños ( pokroić wg uznania )
2 łyżeczki oliwy
szczypta soli, kminku
garść startego żółtego sera
1 wyciśnięty ząbek czosnku
 
PRZYGOTOWANIE:

Podsmażamy cebulę wraz z papryką, następnie dodajemy czosnek, po paru minutach pomidory oraz sól z kminkiem. Kiedy z pomidorów odparuje woda, dodajemy fasolę. Mieszamy i zostawiamy na parę minut. Gotowe. Wystarczy napełnić tortille i udekorować serem!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz