środa, 12 czerwca 2019

Letnie porządki ;-)

          W miejscu, w którym teraz przebywam jest piękna słoneczna letnia pogoda i zaczynają się moje ulubione letnie upały. Fajnie; -) Pod względem pogody można stwierdzić, że zaczęło się lato, choć maj w tym roku był brzydki.  Z powodu słońca i temperatury raczej nie mam ochoty siedzieć przy komputerze i pisać notek wolę  korzystać z uroków lata. 
        Poza tym miałam pewien problem nagle padł mi zasilacz do baterii w  moim laptopie i przez jakiś czas nie miałam dostępu do komputera, ale opanowałam sytuacje … Z tego też powodu mam mały poślizg w pisaniu postów i będzie ich mniej niż planowałam. Ale jeszcze nie wybieram się na blogowe wakacje, co zawsze robię  tradycyjnie w lipcu …

           Skoro mamy taką leniwą pogodę wkleję  Wam pewien cytat, może natchnie on Was do przemyśleń i życiowych zmian w te letnie dni,,,


2 komentarze:

  1. Kiedyś padł mi laptok. To było bardzo dobre doświadczenie. Ale zeby się z nim zmierzyć trzeba było sobie uzmysłowić, że nic nie musze i mogę poczytać więcej książek.
    Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcięcie od Internetu na jakiś czas to jest bardzo dobra rzecz, zdajemy sobie wtedy sprawę z tego, że czasem wpadamy w małe niegroźnie uzależnienie od Internetu i surfowaniu po blogach. Rzeczywiście nic nie musimy możemy zająć się np. czytaniem książek lub jeszcze innymi wartościowymi rzeczami, ale jak prowadzi się kilka blogów, to potem trudniej nadrobić zaległości w pisaniu postów …
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń