sobota, 25 listopada 2023

Spaghetti z tofu

            Na Onecie znalazłam kilka ciekawych przepisów wegetariańskich . Ponieważ lubię kuchnie włoską , Spagethi z różnymi sosami postanowiłam zrobić coś nowego w te zimne , niemiłe , ciemne listopadowe dni no i oczywiście musiało być bez mięsa ...Może spróbujecie razem ze mną ? A jeśli nie to w linku poniżej macie również fajne przepisy na wege dania do wyboru, do koloru.

https://www.onet.pl/styl-zycia/fajne-gotowanie/aromatyczne-i-bardzo-smaczne-dania-obiadowe-bez-miesa/ez97r15,30bc1058?utm_campaign=cb

4 komentarze:

  1. Przepis mi się podoba, bo lubię tofu na różne sposoby przyrządzone, ale na spaghetti z tofu jakoś nie wpadłem, choć pomysł jest dość prosty. Można go jeszcze urozmaicić różnymi odmianami makaronu, na przykład takim kolorowym, albo ryżowym lub razowym. To ostatnie wydaje się być najzdrowsze. Może być też makaron sojowy i choć może to robić wrażenie "dwóch grzybów w barszczu", to nic nie szkodzi poeksperymentować. Są też różne odmiany tofu na rynku, na przykład wędzone, albo jakoś ciekawie przyprawione.
    Pozdrawiam :) Krabikord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaronów jest wiele na rynku ja lubię najbardziej makaron Penna (rurki) z różnymi sosami . Zajrzyj sobie na link pod przepisem , bowiem znajdziesz w nim sporo fajnych wege przepisów . Mi się spodobała faszerowana cukinia i papryka. Mniam .

      Usuń
  2. Kiedyś robiłam... Tofu w naszym , domowym menu nie przechodzi. Nie ma fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie dziwi , bo to trzeba umieć przyrządzić odpowiednio . Same tofu nie jest jakoś szczególnie smaczne. I nie za często powinno się go jeść , bo nie jest zdrowe choć lansowane.

      Usuń