wtorek, 3 października 2023

Wspomnienie (Dido)


           Trochę spóźniony post powakacyjny bowiem już październik , za długie wakacje sobie zrobiłam od blogowania a tradycją tego bloga jest taka ,że zawsze wracam do pisania w połowie września . No cóż nie zawsze powinno się trzymać tradycji , bo to trochę męczące na dłuższą metę .

        A skoro o tradycji mowa to słuchałam sobie ostatnio tradycyjnie starych piosenek Dido . lubię szczególnie dwa utwory tej piosenkarki . Pierwszy raz usłyszałam ją w serialu Roswell w kręgu tajemnic jako piosenkę tytułową serialu . Bardzo lubię ten serial zwłaszcza aktorkę Shiri Appleby , którą grała w serialu główną rolę Liz Parker . Z tego co wiem nakręcono remake serialu pod nazwą Roswell w Nowym Meksyku akurat go niestety jeszcze nie obejrzałam … Lubię ten serial , bo wspomina moje hm nastoletnie czasy ,,,Piosenka ze serialu to Herę with me .



         A drugą piosenką Dido , którą lubię jest White Flag , co prawda tekst piosenki mi się nie podoba ,ale muzyka i teledysk jest świetny . A wy co ostatnio słuchaliście ?


2 komentarze:

  1. Dido znam słabo. To nie mój nastoletni czas. Dito znam z duetu z Eminemem. Tego serialu też nie kojarzę, bo ja nieserialowa jestem.
    Teraz słucham tego
    https://youtu.be/Sk2yoOY8CTU?si=hMyhvMOrb5l58V8u

    https://youtu.be/Y7UTWYO25Y4?si=X9jcZ5GqRmiCOS3l

    https://youtu.be/ZZjnfWx0cvw?si=fLgOFDoL8AT9X3yT



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę ten ich duet ;-) . Z Dido lobie najbardziej te dwie piosenki a teledysk też robi swoje , bo jest fajnie zrobiony . Ja mam wrażenie ,że ta piosenkarka śpiewa na jedno kopyto , podobnie każda piosenka , więc wielce zachwycona nią nie jestem ,ale nie powiem ,że jej nie lubię .

      Trzeci link z twojej listy najbardziej mi się podoba ;-)

      Usuń